In memoriam - Luc van der Molen
Wij hebben het verdrietige nieuws ontvangen dat nefroloog Luc van der Molen is overleden. Luc overleed op maandag 15 juni in het UMCG, na een jaar ernstig ziek te zijn geweest.
Luc was als nefroloog al heel lang aan Dialyse Centrum Groningen verbonden. Velen kennen hem vanuit zijn werkzaamheden voor het OZG en DCG, met name op de locaties Delfzijl en later Scheemda.
Binnen onze organisatie herinneren wij Luc als een zeer betrokken en vooral verbindende nefroloog. Hij had een oprechte interesse in de mensen om hem heen. Wij zullen zijn positiviteit en zijn aandacht voor de ander gaan missen.
Onze gedachten en ons medeleven gaan uit naar zijn familie, naasten en iedereen die nauw met hem heeft samengewerkt. We wensen iedereen veel sterkte toe met dit verlies.
Raad van Bestuur, Managementteam en medewerkers
Dialyse Centrum Groningen